APMOKĖJIMO BŪDAI
Grynais arba banko kortele „Laurestos” salonuose arba pristatant/sumontavus gaminius Jūsų patalpose;
Atsiskaitymas bankiniu pavedimu
GARANTIJA, GRĄŽINIMAS, UŽSAKYTŲ PREKIŲ ATSISAKYMAS
Visiems gaminiams fiziniams asmenims suteikiama 2 metų garantija.
Garantija netaikoma:
a. bet kokia žalai, kurią padarė Klientas arba asmenys, už kuriuos Klientas yra atsakingas, arba trečiosios šalys;
b. dėl atmosferos veiksnių atsiradus gaminių ir jo dalių spalvos bei savybių pakitimams;
c. esant mechaniniams pažeidimams ir jų sukeltiems defektams;
d. žalai, atsiradusiai dėl netinkamo produkto eksploatavimo ar netinkamo surinkimo bei priežiūros;
e. žalai, atsiradusiai dėl atsitiktinių įvykių (gaisro, potvynio, žaibo ir kitų pan. įvykių);
f. kai Klientas pats atlieka bet kokius gaminio pakeitimus ar remontą;
Tinkamos kokybės gaminiai, matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai yra nekeičiamos ir atgal nepriimamos (Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos 2001 m. birželio 11 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 697, atnaujinta 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimo Nr. 738 redakcija).
Jeigu kliento pirkta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui nepatinka įsigyta prekė, jei ši prekė nebuvo užsakyta pagal Pirkėjo individualų užsakymą ir tai nėra prekė, kurios Pirkėjas pagal teisės aktų reikalavimus neturi teisės keisti (grąžinti), Pirkėjas per 14 d. nuo prekės gavimo gali kreiptis į „Laurestą” dėl prekės pakeitimo arba grąžinimo tel. +370 640 12345, tel. paštu uzsakymai@lauresta.lt arba artimiausią saloną (www.lauresta.lt/kontaktai).
Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 14 dienų nuo prekės jam pristatymo dienos, išskyrus CK 6.228 (10) str. 2 d. numatytas išimtis. Atsisakyti sutarties pirkėjas gali pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pinigai (įskaitant prekės pristatymo išlaidas) pirkėjui grąžinami ne vėliau kaip per 14 d. nuo pareiškimo dėl sutarties atsisakymo dienos. Pirkėjas turi padengti prekės grąžinimo išlaidas. Pirkėjas turi nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos išsiųsti arba perduoti grąžinamas prekes. Pardavėjas gali negrąžinti pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos arba kol pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos. Pirkėjas, įgyvendindamas sutarties atsisakymo teisę, turi kreiptis į „Laurestą” tel. +370 640 12345 arba. paštu uzsakymai@lauresta.lt.
Pirkėjui atsisakant anksčiau užsakytų jam individualiai gaminamų gaminių, Pirkėjas turi atlyginti dėl sutarties nutraukimo susidariusius nuostolius (prekės pagaminimo, transportavimo, sandėliavimo ir pan.).
Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais). Pirkėjui sugadinus prekių prekinę išvaizdą arba dėl Pirkėjo veiksmų ar neveikimo prekei praradus prekinę išvaizdą, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtus nuostolius. Prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.
Ištrauka iš CK:
6.22810 straipsnis. Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties
3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
Ištrauka iš Mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų 2001 m. birželio 11 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 697, atnaujintų 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimo Nr. 738
PIRMASIS SKIRSNIS
TINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
16. Naudotos prekės, įsigytos specializuotose (tik naudotoms prekėms skirtose) parduotuvėse, turgavietėse ir savivaldybės tarybos ar jos įgaliotos savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytose viešosiose vietose arba pagal nuotolines sutartis, taip pat sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai, gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
GINČŲ SPRENDIMAS
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją (atsiliepimai@lauresta.lt; salonų kontaktai: www.lauresta.lt/kontaktai) ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.