Lauresta iki šiol naudojo prieš daugiau nei 20 metų kurtą logotipą, todėl jo atnaujinimas – seniai bręstos idėjos išpildymas. Įmonės logotipo atnaujinimui pasitelkta specializuota rebrendingo projektais užsiimanti agentūra Rebrand.lt. Iššūkiu tapo pagal pirminę apibrėžtą užduotį sukurtų vizualinių koncepcijų pasirinkimas. Tinkamiausias vizualinis sprendimas buvo pasirinktas atlikus asociacijų tyrimą. Kaip teigia „Lauresta“ marketingo vadovas Aurimas Šumbrauskis, respondentams buvo pateikiami vizualiniai būsimo logotipo simboliai be žodinio pavadinimo ir prašoma pateikti savo asociacijas bei apibūdinti sukeliamas emocijas.
Apibendrinus asociacijų tyrimo rezultatus, buvo gauti aiškūs simbolių emociniai įvertinimai. Jais remiantis buvo pasirinktas arčiausiai suformuluotos užduoties bei siektino įvaizdžio esantis sprendimas – logotipas su stilizuotu katino simboliu. Tyrimas atskleidė, kad pagrindinės žmonių asociacijos su katino simboliu yra šios:
-namų šiluma, jaukūs namai;
-smalsumas;
-laukimas;
-ramybė, svajonės, akimirka;
-minkštas, pūkuotas, mielas.
Senas „Lauresta“ logotipas
Naujas „Lauresta“ logotipas
Šios asociacijos puikiai atitiko pasirinktą įmonės pozicionavimo strategiją, t.y.:
-namų šiluma, jaukūs namai asocijuojasi su patogia poilsio oaze, kur patiriame gerų emocijų. Tai apibūdina ir vienas pagrindinių „Laurestos” veiklos tikslų – siekis padaryti klientų namus patogiais ir jaukiais;
-smalsumas – domėjimasis naujovėmis nubrėžia „Laurestos” kryptis inovacijoms, naujiems produktams;
-laukimas – „Laurestos” produktai tiesiogiai susiję su laukiančiais namiškiais ir jų emocijomis – kiekvienas prisimename laukimo džiaugsmą stebint pro langą grįžtančius artimuosius, juk gera sugrįžti namo ten, kur tavęs laukia;
-ramybė, svajonės, akimirka – šiais skubėjimo laikais „Lauresta” sieja save su ištobulintais ir pilnai išdirbtais produktais, savo veikloje siūlanti tik patikrintus langų uždengimo sprendimus. Juk visiems gera ramiai pasimėgauti akimirka ir niekur neskubėti šiame sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
Be abejo, naujasis katino simbolis, su įmonės įvaizdžiu bei produktais, siejasi ir tiesiogiai: tyrimų duomenimis, vieni palikti katinai namuose daugiausia laiko (net 27%) praleidžia žiūrėdami pro langą. Taip pat, katės mėgsta šilumą ir dažnai tupi ant radiatorių, kurie dažniausiai būna prie langų.
Įmonėje keičiamas logotipas nėra vien kosmetinis pokytis – tuo pačiu keičiasi ir „Laurestos” produktų pasiūla – atsiranda šiuolaikiškesnių langų uždengimo sprendimų, vystomi modernūs produktai (pavėsinės pergolos, išmanių namų sistemos), įtvirtinamas draugiškas ir šiltas požiūris į klientą siekiant bendradarbiavimo.