2019-04-29: Dėkoju už operatyvią reakciją. Šiandien buvo atvykęs meistras ir pakeitė visas keturias kreipiančiąsias.2019-04-26: Bendravimas ir greitis buvo iki visų pinigų paėmimo. Atsiradus brokui (atsiklijavusios kreipiančiosios iš dešimt keturios). Pranešus montavusiam asmeniui apie broką problema buvo pabandyta išspręsti pakeičiant lipniąją medžiagą. Vėl atsiklijavus pranešiau el. Paštu apie broką. Paskambinus montavusiam meistrui pagrindinis pasiteisinimas, kad labai nepakeliui, o užklausus kodėl tai ilgai nesusisiekia pasiteisinimas būna, jog jau ruošiausi jums skambinti... pirmas įspūdis buvo tikrai labai geras, o dabar tikrai negalėčiau rekomenduoti... p.s. kreipiančiųjų pakeitimas jau tęsiasi 7 savaitė.....
Gerb. Edvinai,
dėkojame už pastabą. Tokių pastebėjimų dėka galime gerinti aptarnavimą.
Susisieksime su Jumis asmeniškai dėl Jūsų situacijos ir tikiu, rasime greitą ir Jums tinkamą sprendimą. Apgailestauju dėl užtrukusio proceso.
Lauresta - roletų ir žaliuzių centras
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Kiti klientų atsiliepimai
Nuoširdus ir didelis AČIŪ Laurestos kolektyvui už gerai ir greitai atliktus darbus. Jūs super :) Sėkmės jums......
Skaityti visąAčiū Klaipėdos padaliniui už kokybiškai atliktą užsakymą. Sėkmės darbuose....
Skaityti visąMūsų klientai kalba
Nuoširdus ir didelis AČIŪ Laurestos kolektyvui už gerai ir greitai atliktus darbus. Jūs super :) Sėkmės jums......
Skaityti visąAčiū Klaipėdos padaliniui už kokybiškai atliktą užsakymą. Sėkmės darbuose....
Skaityti visąPareiginga ir maloni salono konsultantė Inga! Dėkoju už laiku priimtą ir kokybiškai pagamintą užsakymą....
Skaityti visąDėkoju Ingai už visą naudingą informaciją. Šiandien sulaukiau nemažai komplimentų dėl savo roletų....
Skaityti visą